inte bra

vaknade upp med världens smärta i magen har aldrig haft så ont ihela mitt liv
kunde inte ens ställa mig upp, så fort jag ens försökte så rammlade jag omkull.
Så jag bestämmde mig att inte ställa mig upp ella ropa på mamma utan bara
ligga kvar och se om det gick över, så somnade om till klockan 11.
Och försökte med ett nytt försök men nej det hade inte gett sig, så var tvungen
att ropa på mamma så hon kom inn och trodde att hon skulle behöva ringa akuten
men nej, jag är så fruktansvärt envis så jag tyckte att det inte skulle behövas.
Så mamma gav mig en alvedon för att se om det blev bättre, så jag gick och la mig
igen och när jag vaknade efter tre timmar kanske hade jag inte lika ont så skönt.
Och lagomt till middagen vaknade jag, men kunde icke äta heller det känndes
som att magen skulle spricka kännde mig så fet, som att jag hade moffat hundra
hammburgare och att magen skrek att jag inte skulle ha nå mer mat.
Men faktum var att jag inte hade ätit på hela dagen, så undrar var det är spökar.
Aja denna dag har iallafall varit helt okej lungt med massa smärta.
men som tur så är det helt okej när jag sitter ner :D
men nu tänkte jag försöka få i mig någonting att äta och sen ta en tupplur. Hoppas alla har haft en bra dag:D


Kommentarer
Postat av: Emma

Cool header!

2009-07-06 @ 20:15:49
URL: http://emmaaarosen.blogg.se/
Postat av: Erica Guldbrandzén

Hej! :)



Jag är med i en veckans blogg tävling hos http://vmk.blogg.se och det skulle vara jätte snällt om du kunde rösta på mig! Jag är nummer 2! ;)



PUSS

2009-11-27 @ 20:04:51
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0